30 decembrie 2016

Copenhaga cu gust de înghețată

BY Bianca Dărăban IN , , , , No comments


Perioada: 30 noiembrie - 3 decembrie 2016.
Localizare: Copenhaga - Danemarca
Participanți: Maria, eu
Puncte forte: tot ce am putut vizita


     Călătorului îi șade bine cu drumul. Copenhaga a fost cireașa de pe tortul anului acesta în materie de zburat, hoinărit, descoperit, zâmbit, mâncat înghețată în decembrie și ”degustat” bere direct de la sursă.
Pentru cireașa de pe tort îi sunt datoare Mariei, Maria a fost gazda mea pentru 3 zile și ghidul meu în materie de ce-putem-face-3-zile-pe-aici? Maria a fost cea care m-a plimbat prin toate părțile și care consulta orarul mijloacelor de transport și alte lucruri organizatorice prin urmare Maria îți MULTUMEEEESC FRUMOS că m-ai suportat 3 zile lungi și pline. La următoarea ieșire promit să fiu copil și mai cuminte (când voi dormi, evident :P).

     A fost și primul meu contact cu țările nordice iar pentru Copenhaga aveam eu o afinitate aparte de pe vremea când mi-am făcut primul bucket-list. Nu avea să mă dezamăgească în niciun fel, poate puțin frigul dar a meritat toată dârdâiala și o mică răceală. Muuuulte biciclete indiferent de vreme, oameni frumoși și relaxați, plimbări pe seară în Christiania, regine pentru câteva ore la Frederiksborg, dezamăgire la Parcul Tivoli și adrenalină pentru una din cele mai tari priveliști care le-am văzut vreodată dintr-un turn: un schelețel perfect de Copenhaga scăldat în raza soarelui la apus.


     Citește și:


     

0 comentarii: